About Me

11/5...Moose, Amazing Sunset and flowers.

Jag som trodde att jag hade bloggat färdigt för idag,
åkte tur och retur till Gävle, tog kameran med mig...
såg två älgar men fotade bara den ena. Den andra gömde sig i skogen.
På vägen hem blev solen bara rödare & rödare,
stannande bilen i Bovik för att ta bilder på den fantastiska solnedgången!
När jag kom hem fotade jag blommor på träden, använde blixten på kameran


Eng.
I thought that I had blogged ready for today,
drove round trip to Gävle, took the camera with me ...
saw two moose but shot just one. The other was hiding in the woods.
On the way home the sun got only redder & redder,
stopping the car in Bovik to take pictures of the amazing sunset!
When I got home I took a picture of flowers on the trees, using the flash of the camera.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar