About Me

22/10 Dogwalk

Jag har inte tappat bort kameran!
Jag har jobbat till 15.30 varje dag och det blir fort mörkt,
så det har inte varit någon idé att ha kameran med sig på kortare promenader.

Sen har det varit älgjakt i skogarna denna vecka...
Men idag var Annica & jag ut med de stora hundarna,
sen hade jag Chihuahua träff hemma hos mig,
dom bilderna kommer på en egen sida.
Och idag blev det så många på Annicas hund Kelly
när hon plaskar i vattnet, så de kommer också på en egen sida.


*****************************
I have not lost my camera!
I have been working to 15.30 every day and it gets dark soon,
so it was not an idea to have the camera along on short walks.

Then, it was elk hunting in the woods this week ...
But today was Annica & I out with the big dogs;
then I had the Chihuahua meeting at home me,
these pictures will be on a separate page.
And today there was so many of Annica's dog Kelly
as she splashed in the water, so they will also be on a separate page.

********************************






























































2 kommentarer:

  1. Underbara kort :) Syns att de hade roligt. Vilket hugg Hilja gör på sin mor =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var kul & skönt med en prommis. Bäst och passa på innan Ulven kommer till Årsunda!

    SvaraRadera