About Me

19/2 *I* & *J* valpar ute i solen







6 kommentarer:

  1. Gobitarna ;) Härligt att vara i solen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det tycker att det är kul men det blir inte långa stunder ute..kalllllt!!
      Funderar på att ta med mig en filt ut så de kan vara ute lite längre om det blir fler "varma" dagar då jag inte jobbar.

      Radera
  2. Hejsan Carin. Man blir så glad när man tittar på dina foton
    och dina fina valpar, du måste vara en toppenuppfödare dom har ju det så bra.Jag är så intresserad och skaffa mig en hundvalp nu när jag går i pension men det är först den 27/4
    och då är väl dom redan sålda.
    Mvh. Anita Andersson i Stockolm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anita.
      Du kan maila mig, cds@hos.sandnet.se så kan vi snacka mera. :-)

      Radera
  3. Haha vad rolig han ser ut när han står på frambenen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jag vet inte riktigt vad han gör...benen springer men inte han...

      Radera