About Me

1/6 Prommis vid pölen

Med fel inställning på ISO värdet så blev det inte så mycket till fart bilder!

Funderade varför inte alla bilder laddades upp på Picasa...
efter några timmar har jag läst & förstått att:
När jag skaffade ett gmail konto så tog gmailen "över" mitt google-konto,
där jag hade 20GB till foton på Picasa,
och på gmailkontot har mitt gratis GB-utrymme tagit slut.
Det går alltså inte att överföra betald utrymme från mitt andra e-post ! SUCK!!
Så nu har jag fått köpa mera utrymme så jag kan fortsätta med bloggandet!
Och så kan det ta upp till 24 timmar innan jag får det....

Här kommer iallafall några bilder från idag!!













Slut på Picasa kontot!!

2 kommentarer:

  1. Härliga kort, kul å se Jack i farten då han busade i sanden :) Jättefint då han springer och omgivningen blir suddig, ofta det blir så på just han tycker jag....

    Vad trist med att det tog slut på kontot....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den bilden var lite häftig ändå tycker jag!
      Tack för en skön prommis!

      Radera