About Me

23/7 Min nya Nikon D7000

Under promenaden fick jag sms, paket hade kommit!!
Längtade till affären!
Hämtade paketen....
Tyst stod jag i köket och packade upp och "monterade ihop" kameran

med minneskort, rem, objektiv...under tiden laddades batteriet....




Sen var det lite grund inställningar, lite annorlunda än min D80,
största skillnaden att det var ÄNNU mera finesser på D7000.
Sen testade jag den...Oj va snabb den är!
Det var ju gråväder ute...
men hoppas på ljusare gråväder imorgon om inte solen har lust att titta fram! :-)






Inte så skarp...men ser du snigeln inuti blomman?

Efter ännu mera undersökning och letande i användarbok & kamera v
ar det dax att testa mera...



Inställning: Husdjur








 Inställning: Mat


Sen gick vi ut....
Inställning: P
Fick höga ISO värdet till 1600...pga. solbrist




Lek med boll...



Vilken bild!!


Testade lite till...











Därefter gick jag för att fota lite blommor...
Inställning "Blomma" + blixt och ISO 1600




1 kommentar:

  1. Snygg kamera :) Känns som den ger bättre skärpa... Underbara bilder ju :)

    SvaraRadera