About Me

28/12 Åker & Bowling

Hade längsta sovmorgonen på länge, till 10.15 fast å andra sidan gick jag och la med vid midnatt.
Tog en åkerpromenad sen fick jag skotta fram staketet för att Hilja
har kommit på att man kan lätt gå över till andra sidan på ett ställe.
Blev inga bra kort idag, alldeles för gryninga men huvudsaken var ju att de skulle få motion! :-)

Har även tillbringat tid framför datorn, ligger efter i mitt Bloggande, många kort att fixa till.....
Några bilder från utställningen i Stockhom ligger ute nu i alla fall, 18/12 och från den 20-28/12










Lite fotboll hann vi också med förståss!!







 


Sen var Jocke, Sofia & jag och bowla, vem vann? Jo, Jocke förståss....









Nu har jag även skottat på baksidan, då Hilja upptäckte ett annat ställe....

God natt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar