About Me

Härlig prommis...


Härlig prommis, hade hög ISO för att få någon-så-när ljus i bilderna varav de blev gryninga istället...
man kan inte få allt...trots allt så va promenaden viktigast!

När vi kom hem så sparkade jag boll med Hilja,
det gick bra ända tills hon hoppade högt,
snurrade i luften varav att hon föll PLADASK på hela höger sida.
Jag höll andan, hon reste sig och kom haltande till mig,
jag kände igenom höger framben hon ömade ingenstans.
Fick en puss av henne sen sprang hon till bollen igen som inget hade hänt!
Jag tror att hon tappade andan och kände sig lite "borta ett tag".
Attans så rädd jag blev!




Några blå-tonade bilder...
E.G hittar något...









Hilja gör en kullerbytta....
och for upp igen...










 









Boll bus med Hilja....kan vara en vacker syn!! :-)



Denna bild är äkta, det är snön som yr kring Hilja!!

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder åter igen. Man blir alldeles varm inombords när man tittar på dom. Du borde bli "proffsfotograf". Tänk vad bra vi har det som kan släpp fritt våra hundar, så att de kan få springa av sig.

    SvaraRadera
  2. Tack! Tyckte mycket om den allra första bilden, såg du att det är bägge hundarna?? De tar precis samma steg!!
    Sen den första boll-bilden...vilket flin hon har!! haha
    Jag skulle vilja ha ett bättre objektiv...får bli när jag blir rik!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. underbara bilder! men ja, det är ett helvete med allt mörker nu när man ska fota. tur att det gick bra med lilltjejen!

    SvaraRadera