About Me

16/7 Dogs in the woods

Idag sov jag till 10:30! Halva dagen hade gått, på eftermiddagen tog jag hundarna med mig till skogen. S
enare på kvällen grillade vi och det var gott...som vanligt!
Nu är klockan 10 och jag är lika trött som när jag kliver upp klockan 6:00.


Today I slept until 10:30! Half the day had gone,
in the afternoon I took the dogs with me to the woods.
Later that evening we barbequed and it was good ... as usual!
Now it is 10 o'clock PM and I'm as tired as when I get up at 6:00.























































2 kommentarer:

  1. Såg ut som ni haft en underbar tur i skogen :)
    Jättefina och roliga kort, tänker på fotot där lilla hunden flyger fram :)Fasnade för fotot på ormbunkarna, sååå fiiinnt :)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi hade en skön prommis!! Lilla flygande hunden är Getita, och den bilden blev naturligtvis inte 100% skarp!!

    SvaraRadera