About Me

3/3 Sofia fotar valparna






















6 kommentarer:

  1. Så fina hundar vi har Mamma tänk att jag är så bar på att fota jag visste inte att det skulle bli så bra bilder....hehe jag är bra <3 <3 <3
    Älskar er valpar & Mamma <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker att det är kul att du fotar!!
      Kram på dig min dotter!! <3

      Radera
  2. Du är JÄTTE duktig på fota Sofia! :)) Underbara bilder och den sista är ju bara så klockren....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är duktig tjejen min.
      Sista bilden är hon så stolt över....hon trodde inte att den blev så bra när hon tog bilden. :-)

      Radera
  3. Åh vilka glada goa valpar!! man ser lekfullheten i alla bilder, gillar att fotbollen är sådan kontrast till lilla valpen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sofia tackar!
      Försöker lära min dotter som är 12 år att "fånga ögonblicket" blir så mycket mer än bara bild.

      Radera