About Me

4/3 Hundar i skogen med A, B & C

Haha...Då fick jag till rubriken!!
Hundar i skogen med A, B & C ....
Annica, Bengt & Carin :-)
Hundarna heter: Ängla, Elvis, E.G, Hilja, Kelly & Jack.

I 3 timmar var vi ute i den härliga frostiga skogen.
Jag har delat upp blogg sidorna,
en för hundbilder och den andra med naturbilder.

Totalt blev det 491 bilder tagna, raderade ner till 353,
delade upp dem i 2 mappar.
Då blev det 207 hundbilder & 112 naturbilder.
Nu har jag rensat igen...131 hundbilder & 95 naturbilder.






































































































































5 kommentarer:

  1. Ja nu var du fyndig med rubriken =)

    Härliga kort! Full fart och lyckliga hundar, kan inte bli bättre det heller :)
    Tack för sällskapet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var jag! :-)

      Alla hundar såg så glada ut. Det var roligt att det gick så bra med hundarna eftersom det var en ny "grupp".
      Elvis var dagens linslus....

      Radera
  2. ja kul när det går bra med nya konstalationer :) Ja Elvis gillade uppmärksamheten han.

    Vi skulle ha lagt upp bilderna brevid varandra den du har på Ängla, mitt foto där jag har henne flygandes nerför berghällen och du har fångat henne nerifrån =) din bild nr 85

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Ja det var ju roligt att det gick så bra med nya kompisar/ kusiner! :)

    SvaraRadera