About Me

15/10 On the fields






























































4 kommentarer:

  1. Vackra kort :) Ser ut som alla hundar hade en utsträckar dag. Vilka fina ögon du fått fram på dalmatinerna på slutet, ljuset från rätt håll :) Så otroligt söt räv ;) Å söta Tyzon fick avsluta det hela....

    SvaraRadera
  2. Tittar en gång till, bara för du skrev om ögonfärgerna på Dalmatinerna...
    va mycket Chihuahua idag såg jag! :-)
    Vet att jag tänkte på att jag skulle fota dem mera för annars är det bara prickigt.
    Räven satt på en annan åker när jag hade packat in alla djur i bilen.
    Fotad på lååångt håll!
    Måste nog köpa ett 500 objektiv! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja jag kan tänka mig att det blir så att du fotar de prickiga mer, lättare att se vad dom gör på håll :) Ja ibland önskar man ett längre objektiv, bara å lägga i önskelistan :)

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder, underbart solsken! :) Hundarna ser ut att ha haft jätte roligt!

    Mvh;
    - PP

    SvaraRadera