About Me

22/10 Chihuahua meeting

 27 Chihuahuas on our meeting today!

Jag glömde att skriva datum & namn på bilderna,
så om ni kopierar och använder dem så önskar jag att ni skriver:
Carin S. som fotograf.















































































































































































































































































































8 kommentarer:

  1. Vilket härligt gäng :) Såg ut som miniJack var med oxå ;) Kan tänka mig att de alla somnade gott efter denna underbara träff :)

    SvaraRadera
  2. Ja, de har varit ut o kissat men sover vidare....
    Detta var tröttsamt men lyckligt!

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket Carin för helt underbara bilder o trevligt sällskap.
    Sussi o mina 4 som var med

    SvaraRadera
  4. Fantastiska bilder.Tack för en härlig dag.

    Ha en bra vecka Åsa

    SvaraRadera
  5. Mycket fina bilder! Jag tog en på Lotus och la på FB! Kram Ani

    SvaraRadera
  6. Härligt! Vart var ni nånstans?
    Vi brukar gå till chihuahuaträffen i Åkeshov, Stockholm.

    SvaraRadera
  7. Tack alla! <3
    ErikaKimura: Vi var hemma hos mig denna gång. Vi brukar träffas lite här & där inom Gävle/Dala omr.
    Om du bor inom "vårat" omr. så kan du logga in på www.chi.forum24.se

    SvaraRadera
  8. Annie Little Big One Chihuahuas25 oktober, 2011

    Härliga bilder! Jag tyckte mig se en viltfärgad från Mini Fashion och en vit med lite aprikos på öronen från Tickawis? En bild på en dräktig tik med? Korthåren hade mer fart i Gävle :)

    Vilken kamera använder du? Var sån skärpa, djup och fin färg i bilderna! Vykortsbilder.

    SvaraRadera